July 21, 2010

  • 頭先有好多感想, 而家突然唔知由邊度講起好

    fb既status係好, 係可以抒發我突然間彈出黎既一d諗法
    但如果要長篇大論的話, 還是要xg哦~
    這裏可是一個對外公開, 而又從來沒有人進來看的空間
    真係唔知係好定唔好了

    廿幾歲喇, 要大個喇
    我成日都咁同自己講
    做野要成熟d...至少做俾人睇都要...
    但係...

    今次...都係o個句, 其實我都係想乜乜乜好姐
    不過...學阿麻話齋, 你自己點諗冇人知, 人地凈係會睇到你表面既意思
    雖然我到呢一刻都仲未係好完全明白自己今次衰咩, 最多都係爆左大獲...反正就是夾在了中間...

    聽落似係辯駁, 但係其實我出發點是好的吧! 是好的吧?
    我也只是用自己的方法在做自己想做的事哦
    問題就是處事, 說話 太不夠成熟了吧

    被一個細自己幾年既人 好似訓話咁鬧
    在我還是覺得自己是對的時候, 真係一肚氣
    但係我真係好冷靜咁睇晒佢既指控, 睇左幾次, 睇左好多次
    每一句我都諗...真係咩? 佢講緊既呢樣野我真係有咁咩?
    到我清楚事件真的被我攪壞了以後
    再重看每一句時, 我反思了...哦, 原來我之前做的甚麼甚麼事就引發了這樣的後果吧

    被某人訓話其實很有趣, 雖然在反他時會覺得他也是在強詞奪理,
    但當冷靜下來了, 卻發現他說的原來真的是有道理, 有point
    這是我的表達+思考能力做不來的
    佢可是我曾經諗過「如果可以有佢一半就好」的人哦

    最後, 是今年的轉變嗎?
    其實真的沒有發生過甚麼, 我還是我, 應該沒變
    那變了的是甚麼, 是甚麼促使我變了?
    想不通, 不是自嘲的說自己蠢,
    而是真的完全get唔到你講既野係咩意思...真的蠢了

    說來某人也真是一個神奇+神秘的人
    雖然我也不知道這次他又做了甚麼...反正就是解決了事件吧
    然後最後達成的, 也是我想要的
    那麼...被人說不需要我, 不需要知道...也就沒所謂了吧
    反正目的已經達成了
    真的冇所謂嗎?
    算了

    感謝兩位壇主曾經對我的重用
    像我這種人應該不可能以正常途徑做到這樣的位置吧
    我也很高興曾達到過
    不過可能, 真的有某些事令我改變了吧
    轉換一下, 變回一個普通的會員也可能會是一件好事...吧

    很多位, 感謝!!!
    很多位, 對不起!!!

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts

Recent Comments

Categories