January 3, 2010

  • 我記得唯一一次話你咁樣做係cheap, 應該係o係「o個陣」
    之後我都細諗過, 咁樣並唔係cheap, 只係傻...極傻...
    cheap既可能係佢la...唔知了...

    成日都叫你唔好再固執落去, 可能係我唔甘心la
    不過其實我咁樣都算係好固執...固執地想你唔好再固執落去
    固執地想得你忘記佢, 固執地想你只想起我

    固執地想得到你

    上一篇文我在發脾氣, 打了很多很多好一時意氣既野
    不過唔會收番...因為應該已經傳達了...
    紀念又好, 點都好...就留番佢一條賤命吧

    那一晚, 難得的失眠了 (算是吧)
    明明很累, 明明已很晚睡, 而明天亦要很早起床
    但就是睡不著, 整個腦子不停在轉, 在轉
    想你, 想你, 想你的好, 想你的不好, 想你的事
    最後一次張開眼, 天已半光了...也不知道自己睡了多久

    但活還是要過的...工還是要作的...
    空閒時就會想起...漸漸地好像不再介意了...或者是我希望自己別再介意
    漸漸地又不想了, 漸漸地又忘記了

    到今天, 還是去了你的地方, 看你打的東西
    有一段時間我會覺得每篇最後的那一句是給我的...我希望那是給我的
    但...原來不是...從來也不是...
    看見你對twenty-ten的展望
    看見你知道自己固執依然...但不會後悔
    「不會後侮」
    呼...好肯定的語氣!!!
    我突然覺得...算了, 算吧! 一切都冇所謂了
    我釋懷了-v-

Post a Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts

Recent Comments

Categories