December 10, 2009

  • 估唔到再一次既登入xanga係為左留言
    話說我表妹信左耶記唔夠幾個月就受浸...我真係O晒咀
    我記得我d耶青同學講過話要有番咁上下年資, 神父俾你浸你先可以浸

    登入左就順便上黎打打野la
    今日放工無lala走左入7仔, 無lala拎起左本gamewave黎睇
    無lala睇到NDS出左「殺意阿達2」, 無lala又睇到小P出左好鬼多正game
    即刻想用召喚咒召番部DS番黎

    小P又係, 出「GVG NP」, 又出狐忍
    仲要出過場既人都有得用, 六道又有, 仙人mode又有
    仙術又有, 「蛇」都有...最驚既係藥師兜-大蛇丸憑依版 都有...
    唔玩點得呀救命= =

    真係想我點? 係咪想我唔訓覺? 想我機不離手?
    想我起唔到身返工遲到, 想我返工冇精神俾人鬧
    想我放假late係屋企打機做毒男...etc?

    召番部DS之後會極速玩左隻「殺意阿達2」先
    (其實都有可能玩唔到...如果真係...真係唔知開心好定唔開心好...)
    GVG同狐忍就慢慢黎都得...

    下年呀........wii會出「super mario galaxy 2」呀頂你
    救命呀.......................................................

Comments (1)

Comments are closed.

Post a Comment

Recent Posts

Recent Comments

Categories