September 15, 2009

  • 襯typhoon同阿man兩位人兄未飛之前既最後一日假約食飯
    去左MK家樂坊CPK食...唔錯...仲要俾預計中平
    再見應該係一年後嚕

    由於有人趕住走既關係, 3點鐘散左
    我就 向尖咀出發
    第一站係尖咀商務, 目標"MISS BLOG 麥斯部落"
    真係好想睇miss wen本爆呂明祕屎既書
    可惜太舊, 應該全線冇貨...仲要冇得再番貨
    遺憾
    但係又俾我撞番兩本曾經好想買又冇買既書
    內心掙扎左一輪之後 買左
    空想科學 讀本...$80
    空想科學 讀本2...$83

    第二站係尖咀tom lee
    原本係想搵"blue撚梳打咪咪"本官方譜既
    又係曾經想買黎儲但係冇買到
    (因為出左糧所以係咁買野 / )
    但係竟然冇..................
    臨想走之濟...見到藍奕邦隻"潮騷"(2006) 廿蚊有交易
    仲要好似有親筆簽名(隻隻唔同架)tim...
    毫不猶疑地揀左最靚o個隻俾錢走人

    第三站係尖咀HMV
    目標係法國電影"歌聲伴我心"隻soundtrack
    今次終於搵到, 仲要超快地搵到...$160
    幾貴...不過真係鍾意...頭先講o個d真係買唔買都得
    lee隻碟我真係想買好耐...
    點知我想走期間...出面落晒狗屎仲要超大舊
    本人被迫濟留左係HMV入面無聊閒逛...有少少意外收獲

    竟然俾我見到經典正碟"雪狼湖"原聲大碟雙CD都係賣$165
    話時話隻碟都出左超過十年...估唔到會係咁既情況下重遇
    HMV雖然真係比市價貴d, 但係佢真係貴得有佢既道理
    唔講新碟, 無論幾舊既碟...我諗你講得出佢都有
    冇既話都可以訂...i think
    就以我隻碟為例...我諗出面真係絕對搵唔到...翻版都難
    HMV仲要係絕對正版...最多係台版美版, 但都算係正版

    濟留左大半個鐘之後, 襯d狗屎冇咁大舊就快快步行去搭260x返屋企

Comments (1)

Comments are closed.

Post a Comment

Recent Posts

Recent Comments

Categories